    From: KaMil <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC, a żadania PZU
    Date: Tue, 16 May 2006 13:32:47 +0200

    <t...@w...spam.wypad.polska.pl> wrote:

    >tylko _najpóźniej_ na 1 dzień przed upływem.
    Ale odkrycie poczyniles ;-)

    >Nie czytasz uważnie i dlatego piszesz bez związku ze sprawą.
    Czyzby? Widac to ponizej.

    >Nie zrozumiałeś, co napisałem.
    Zrozumialem, napisales nieprawde, bo nie masz zielonego pojecia w
    temacie w ktorym zabierasz glos ;-(

    >która się automatycznie nawiązała (z dniem 06.10.2005)
    A ta sie konczy sie 05.10.2006 r. - widac, ze tego nie pojmujesz.

    >powinien wypowiedzieć tę umowę na podstawie zbycia auta w dniu 10.10.2005 i
    >w ten sposób uniknąć płacenia drugiej raty.
    Bzdura. Wypowiada ja kiedy chce, ale nie pozniej niz na jeden przed,
    jednak placi za caly okres trwania, czyli za caly rok !!!
    Zbywca NIE ma prawnej mozliwosci wypowiedzenia wczesniej z powodu
    zbycia pojazdu. Prosze poczytaj ustawe i nie popisuj farmazonow.
    --
    KaMil