eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUS po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania › Re: US po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania
    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: US po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania
    Date: Wed, 09 Jan 2013 20:52:47 +0100
    To: witek <w...@g...pl.invalid>

    W dniu 2013-01-09 20:46, witek pisze:

    > ale jaka decyzje podwaza? czyja?
    >
    > w zwiazku z czym? chodzi im o PCC czy cos innego.

    decyzje ze moglem zakupic ja za 30 tys,

    tzn to jest dziwne
    bo sprawal zajmowal sie II urzad ktory podwazyl ze moglem za tyle kupic,
    ale on ostatecznej decyzji nie wydal
    i skierował to do 1 urzedu ... teraz czekam na pismo

    a wartosc bedzie naliczana mam nadzieje na tamte czasy a nie na obecne
    jakby co ??????

    to jaka moze miec wartosc dzialka ktora zostala kupiona przez osobe
    ktora nic z nia nie mogla tak naprawde zrobic oprocz tego ze ja posiada
    ?????
    skoro nie moglem nawet wybudowac na niej zagrody rolniczej bo nie mialem
    1h ziemi ani nie bylem rolnikiem
    bzdura totalna..