  • Data: 2002-04-29 10:29:30
    Temat: Re: Tytuł wł. w małżeństwie?
    Od: Janusz_K <J...@u...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem tu nowy, niestety zaglądam do was w potrzebie po śmierci żony
    (nowotwór),
    i w związku z tym mam pytanie:

    > Dla uzupelnienia zamieszczam Atr 33 Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego
    >
    > Art. 33. Odrębny majątek każdego z małżonków stanowią:
    > 1) przedmioty majątkowe nabyte przed powstaniem wspólności
    > ustawowej;
    Dotyczy to tego punktu, żona była właścicielką lokalu w budynku i połowy
    budynku, teraz dziedziczę
    ja i jej siostra po połowie (testamentu nie było), czy majątek odrębny
    żony też dziedziczę? czy tylko dorobek małżeństwa?

    --
    Pozdr.

    Janusz