    From: "Grzech" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Date: Sat, 17 Jun 2006 22:43:21 +0200

    > Oczyszczenie kościoła i władzy świeckiej z ludzi słabych
    > zagmatwanych w UBckie powiązania. Odebranie im władzy by nie mogli
    > dalej szkodzić wiernym i narodowi polskiemu.
    > Otwarcie archiwów by ludzie wiedzieli jakimi metodami posługują się tajne
    > służby , by ludzie mogli się przed tym bronić, i by zmienić prawo tak,
    > by to się nie mogło powtórzyć.

    Tak jak myślałem. Poza stekiem propagandowych bzdur, ktore można przeczytac
    w szmatławcach nie masz nic do powiedzenia. Sądząc po roczniku, to już
    najwyższy czas wyrosnąć z dziecięcej naiwności.
    Wasermana powołali na ministra, pewnie po to aby sobie do emerytury dorobił.
    Oj naiwny.

    > Mój dziadek był zaplutym karłem reakcji.
    > Przyrównywanie zaś prześladowanych do oprawców
    > świadczy o twojej głębokiej niedojrzałości i nieznajomości historii.

    Nie wiem skąd taki pomysł. Piszę cały czas o sprawcach nie o ofiarach.
    Metody sprawców są cały czas takie same. Czasami możliwości są trochę inne -
    tutaj tkwi główny problem Kaczyńskich.

    Abstrachując od wszystkiego. Kraj w krtórym Isakowicz i Wildstain są
    autorytetami moralnymi a Dziwisz i papieże nie, jest bardzo chory.

    > Z taką niewiedzą to ty chyba jesteś policjantem.

    i jeszcze człowiekiem układu oraz dyspozytorem teczek

    Chociaż z drugiej strony, jestem też właćicielem dokumentu - jak go ktoś
    nazwał - świadectwa moralności z IPN. Długo zastanawiałem się co z nim
    zrobić, bo ze względu na podłą jakość nie nadawał się nawet na papier
    toaletowy. Zachowam go jednak, wraz z pozostałą korespondencją w tej
    sprawie, dla następnych naiwnych, jako przykład głupoty rządzących i
    rządzonych.

    Grzech