    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trudne chwile obowi?zku meldunkowego
    Date: Wed, 11 Aug 2010 23:05:28 +0200

    W wiadomości news:i3v23o$cdc$1@news.onet.pl mm <m...@n...nic.pl>
    pisze:

    > Dzięki! (za link) jak zarobię.. to zaproszę do miejsca zamieszkania ;-)
    > [cytat]
    > Art. 25.
    > Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której osoba ta
    > przebywa z zamiarem stałego pobytu.
    > Art. 28.
    > Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.
    > [/cytat]
    > hmm muszę się chyba przestawić... na inny tryb myślenia, bo od dłuższego
    > już czasu inaczej rozumiałem proste polskie słowa.
    Inny tryb myślenia nie zaszkodzi, ale i niewiele pomoże.
    Bowiem gdy interpretatorom prawa pasuje specyficzna, "prawna", interpretacja
    danego terminu/określenia to się powołują na takową, a wrazie potrzeby ją
    stwarzają.
    Zaś jeśli się nie da, to wówczas odwołują się do definicji leksykalnych, a
    nawet zwyczajowych.

    > Czyli jeśli przyjadę do W-wy np. na 15 lat, ale nie będę miał zamiaru, tak
    > długo przebywać, to miejscem zamieszkania jest cały czas mój ukochany
    > Gdańsk, w którym mam zamiar przebywać, ale chwilowo (15-lat) mnie tam nie
    > ma...
    Zawsze możesz mieć zamiar przebywać z zamiarem stałego pobytu poza granicami
    administracyjnymi jakiejkolwiek miejscowości. Zresztą miejsce zamieszkania w
    tym ujęciu to nie miejsce zameldowania.
    Słuchaj, to wszystko donkiszoteria, walka z wiatrakami. Będziesz tak
    próbował, to cię machina państwa wciągnie, przemieli i wypluje. Nie tędy
    droga.

    > Swoją drogą dość dokładne określenie ;-)
    Właśnie o to chodzi.
    Widać, żeś świeży w te klocki... ;)

    --
    Jotte