  • Data: 2005-08-15 07:52:00
    Temat: Re: Trudna sprawa
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ddpd4u$1cn$1@inews.gazeta.pl...

    > ad 2 - brak uzgodnień rodzinnych i stawianie "pod ścianą" jednego członka
    > rodziny przez drugiego, bez normalnych rozmów, bez wyjaśnień, bez
    > uzgodnień,
    > bez płaszczyzny porozumienia uznaję za wredność

    Dokladnie tak! Ja rozumiem ze przyslowiowy ptak musi z matczynego gniazda
    kiedys wyfrunac ale nie mozna takich kwestii roztrzygac w sekundzie tym
    bardziej ze to rodzina a nie obcy ludzie. W 30tys. miescie o 21% bezrobociu
    i strasznie drogich mieszkaniach (kawalerki-dziuple od 600 wzwyz)
    przestawienie nie na swoje jest naprawde ciezkie. Skonczyly sie czas ze
    mozna bylo sobie skakac z miasta do miasta i zmieniac prace jak rekawiczki.