eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrudna sprawa :(Re: Trudna sprawa :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trudna sprawa :(
    Date: Sat, 20 Sep 2008 13:55:19 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <gb2ob4$nf7$1@news.onet.pl>
    References: <gb1aii$5vn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gb2ogq$4q$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076212166.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1221911716 24039 89.76.212.166 (20 Sep 2008 11:55:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Sep 2008 11:55:16 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <gb2ogq$4q$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080919-0, 2008-09-19), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.konsumenci:11156 pl.soc.prawo:554474
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik <...@...yl> napisał
    >> organizowała? Zwrot wszystkich kosztów wchodzi w grę?
    >
    > IMHO nie wchodzi. Co najwyżej może obniżenie ceny za niezgodność pewnej
    > części tej usługiz umową, ale cieżko będzie.
    > Na obrazku może być piękne danie, a jak kelner poda to będzie niesmaczne i
    > mniejsze... i co? też mają zwracać pieniądze..?


    Jeśli jakość kurczaka będzie odbiegać od ogólnie przyjętych
    standardów, to nie widzę przeszkód, aby restauracja zwróciła część lub
    całość pieniędzy.

    Tutaj mamy sytuację o tyle jasną, że klient osobno zakupił usługę
    polegającą na nakręceniu filmu. Firma nie może zatem się tłumaczyć, że
    tak naprawdę cena dotyczyła tylko skoku, a film był gratis.

    Jeśli film odbiega od tego, jak się strony umawiały (brudny obiektyw,
    złe ustawienia, zbyt niska rozdzielczość), to na pewno jest podstawa do
    złożenia reklamacji.

    Jeśli zatem klient czuje się poszkodowany, to nie ma przeszkód, aby
    złożył reklamację z odpowiednim żądaniem. Jeśli nie będzie zadowolony z
    ustosunkowania się wykonawcy, zawsze pozostaje droga sądowa, gdzie
    problem zostanie obiektywnie rozstrzygnięty. Zachęcam do tego, nie
    należy bać się sądu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1