    From: "oMULEc" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Treść umowy
    Date: Thu, 9 Mar 2006 18:50:28 +0100

    Ja tak luzno.

    Dwukrotne odsetki ustawowe?

    > 4.Opłaty wynikające z tytułu wykonania niniejszej umowy ponosi Najemca.

    Moim zdaniem co najmniej nieprecyzyjne. A jakie to oplaty rodzi wykonanie
    umowy najmu? Czynsz pomijam...

    > §5 Wynajmujący zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy bez zachowania
    > okresu wypowiedzenia

    Sam sie nad tym zastanawialem jak wynajmowalem. W sensie co prawo mowi o
    wypowiedzeniu bez zachowania umownego okresu wypowiedzenia. Ile wtedy moze
    trwac wyprowadzka? Czasem trzeba duzo wywiezc...

    > 3.Najemca jest zobowiązany do wyposażenia i zabezpieczenia w sprzęt ppoż.
    > na
    > wynajmowanej powierzchni

    Mam nadzieje ze wiesz ile to kosztuje.

    > §10 Najemca zobowiązuje się do przestrzegania zaleceń Wynajmującego w
    > zakresie
    > korzystania z przedmiotu najmu i ogólnie przyjętych w zakładzie
    > Wynajmującego zasad organizacyjno-porządkowych.

    Zalacznik by sie przydal opisujacy to dokladnie i konkretnie. Ogolnie
    przyjete to moga byc dobre obyczaje. Potem sie okaze ze ci ktos rak nie da
    umyc dwa razy dziennie, bo ogolnie przyjete jest raz.

    Moze nie pomagam do konca, ale zwrocilem ci uwage na kilka rzeczy. Dopilnuj
    protokolu zdawczo-odbiorczego. Z doswiadczenia wiem ze to ma duze znaczenie
    przy "rozwodach". Potem nagle okazuje sie ze zniszczyles mienie najemcy na
    duza kwote. Plus ze nie ma kaucji, ja jestem w trakcie egzekucji swojej ;)

    Pozdrawiam
    Szymon