  • Data: 2002-03-21 08:44:00
    Temat: Re: Transport na adres klienta
    Od: "Marcus" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mysle ze w tej sprawie niewlasciwe byloby stosowanie tylko perswazji. w z
    > opisu wynika iz strony umowily sie, ze spelnienie swiadczenia przez
    > sprzedawce nastapic mialo w mieszkaniu kupujacego, tak wiec dostawca
    > powinien wniesc to na gore, nawet jezeli byloby to setne pietro. laski nie
    > robia. to podpada pod nieprawidlowe spelnienie swiadczenia.

    Prawdę mówiąc miałem na myśli sytuację, w której kupujący płaci po prostu
    "za transport" (bez precyzyjnego określenia tej usługi). Rzecz w tym, że gdy
    coś kupujemy i zamawiamy transport, nie interesuje nas sposób pakowania
    towaru, jego zabezpieczenie w czasie transportu, czy też np. ew. wnoszenie
    go na górę, bo wydaje nam się to oczywiste.

    No i kwestia formalna: Jeśli na zleceniu transportu jest konkretny adres z
    nr-em mieszkania, to czy usługa będzie wykonana jeśli zostawią towar pod
    klatką? Czy w takiej sytuacji będzie można dochodzić swoich praw? ?

    Dzięki za odpowiedzi!

    Marcus