eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc... › Re: Towar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
    er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 30 Jul 2013 22:47:38 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Towar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...
    In-Reply-To: <kt910t$uv6$1@usenet.news.interia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1307302237540.2516@quad>
    References: <kt8f77$nsn$1@usenet.news.interia.pl>
    <51f7ddde$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt910t$uv6$1@usenet.news.interia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1375217361 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1448 83.15.167.123:61491
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725340
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 30 Jul 2013, Adam wrote:

    > Pytanie teoretyczne:
    > Sprzęt u gwaranta lub w firmie serwisującej.
    > Producent sprzętu ogłasza upadłość.
    > Wtedy sprzęt piszemy w straty? To znaczy w sensie potocznym,

    IMVHO nie.
    Przecież "sprzęt w naprawie" nie zmienił właściciela, jest
    tylko powierzony bankrutowi.
    A to sprawa własności jest krytyczna (o czym przekonali się,
    niejako "z drugiej strony", tacy którym zbankrutował leasingodawca
    "prawie spłaconych" samochodów).

    Problem stanowi odzyskanie tego sprzętu w tym znaczeniu, że
    nie ma kto go oddać (w znaczeniu "odesłać") :)
    Skoro upadłość wygasza zobowiązania, to likwidator nie ma obowiązku
    ani tego sprzętu naprawić, ani go odesłać.
    Ale jak sobie właściciel po niego przyjdzie, to wypada mu go
    oddać, bo niby dlaczego nie.
    Jak serwis jest po przekątnej kraju albo dajmy na to w Hamburgu,
    to mówisz trudno i jedziesz ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1