  • Data: 2003-12-06 09:39:50
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bqr7gl$41t$14@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Imputować można, ale jak udowodnić. Zresztą sprawdziłem z ciekawości
    > dzisiaj empirycznie i nie da się nic z klawiatury zabezpieczyć, co
    > nadawało by się do jakiś rozsądnych badań. Za wiele razy naciskasz ten sam
    > klawisz. Wychodzą plamy i rozmazy.

    Serio? Nie znam sie za dobrze na daktyloskopii, ale czy jakis technik
    kryminalny z dlugim stazem by sobie z tym na spokojnie i przy bardziej
    wnikliwym podejsciu nie poradzil? A mozna jeszcze w koncu siegnac po
    bardziej skomplikowane metody bo i naskorek sie zluszcza i inne cuda
    zostaja. Armata na wrobla, ale dyskusja tez w sumie troche akademicka...

    > No i Wysoki Sąd ze swej wysokości ma problem. Zdziwił byś się, ale ja już
    > kilka razy właśnie takie absurdalne tłumaczenia przerabiałem i w sądzie to
    > było niejednokrotnie trudne do obalenia.

    No przyznam ze sie dziwie, bo wychodzi mi ze tym sposobem to nikogo np. za
    paserstwo, w tym to rzeczywiste, a nie komputerowe, nie powinno sie dawac
    skazac. Zawsze mozna powiedziec cos w proponowanym przez Ciebie stylu, ze
    nie wiadomo kto to tu przyniosl a pomieszczenie odwiedza n osob.

    --
    Marcin