  • Data: 2003-12-06 17:46:31
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Serio? Nie znam sie za dobrze na daktyloskopii, ale czy jakis technik
    > kryminalny z dlugim stazem by sobie z tym na spokojnie i przy bardziej
    > wnikliwym podejsciu nie poradzil? A mozna jeszcze w koncu siegnac po
    > bardziej skomplikowane metody bo i naskorek sie zluszcza i inne cuda
    > zostaja. Armata na wrobla, ale dyskusja tez w sumie troche akademicka...

    Ewentualnie można zabezpieczyć jałowym gazikiem na DNA. Ale to tylko
    dowodzi faktu kontaktu z klawiaturą, a nie używania konkretnego programu.

    > No przyznam ze sie dziwie, bo wychodzi mi ze tym sposobem to nikogo np.
    za
    > paserstwo, w tym to rzeczywiste, a nie komputerowe, nie powinno sie
    dawac
    > skazac. Zawsze mozna powiedziec cos w proponowanym przez Ciebie stylu,
    ze
    > nie wiadomo kto to tu przyniosl a pomieszczenie odwiedza n osób.

    I tak, i nie. Czasem tak właśnie jest. Po za tym kradziony samochód rzuca
    się w oczy. Jak ktoś coś zainstaluje w komputerze, to dokąd go nie włączę,
    to w ogóle nie zobaczę.