    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Date: Wed, 24 Oct 2007 17:04:29 +0200

    W odpowiedzi na pismo z środa, 24 października 2007 15:43
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffni7l$img$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > T ze w drugim slowie "Kosciol" nie uzylem wielkiej litery to przeoczenie.
    > ale sie doczepiles choc wiedziales o co chodzi...

    Nie... W ferworze walki :d zrozumiałem, że chcesz obrazić przeciwnika :D

    > Widzisz, tak to jest jak przedstawia sie tylko jedna strone medalu.
    > Nie nalezysz do osob,ktore wysluchaja obu stron i z gory jestes
    > stronniczy.

    Jak każdy :D Wiadomo, że w dyskusji każdy ma swoje stanowisko. Prawda
    obiektywna zresztą nie istnieje z definicji, bo nie ma wzorca
    obiektywności. Co najwyżej jest prawda subiektywna akceptowana przez
    większość.

    > Moze mnie troche ponioslo, przepraszam jesli poczules sie
    > urazony.

    Spoko, ja również przepraszam za nerwową atmosferę tej debaty :D

    > "propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    > budować wizję wszystkich słuchaczek"
    > TV Trwam czy RM robi to samo, tylko ze w druga strone...

    Oczywiście i dlatego obydwie strony mi się nie podobają. I wbrew przyjętemu
    stanowisku na potrzeby dyskusji, nie jestem zwolennikiem PiS. Po prostu nie
    lubię zarówno wykształciuchów z TVN jak i fanatyków Taty Grzybka.

    > tyle ze nalezy pamietac tez o zaprzestaniu sluchania tych mataczen i
    > prowokacji z drugiej strony barykady!

    No akurat RM nie słucham, bo nie łapię (choć znów w aucie na trasie przez
    Polskę w wakacje się łapało idealnie :D i świetnie mnie budziło o 3 nad
    ranem. Wszędzie indziej była usypiająca muzyka, a na RM się wszechpolacy
    kłócili o to, kto jest większy żyd :D), Trwama czasami oglądam, bo lubię
    oazowe piosenki...

    > ale to napisales w sposob rzeklbym niezbyt dobry.

    Albowiem azaliż jam prosty chłop ze wsi i za młodum kurwiki w oczach miał.

    > No bez jaj!
    > Trudno... nie chcial sie ktos przylozyc to niech sprobuje za rok!

    Nie o to chodzi. Po prostu nie każdy jest dobry ze wszystkiego.
    Np. obowiązkowy j. polski... Kaszana... Po co on ścisłowcowi?

    > bedzie
    > mial sporo czasu na przemyslenie czemu tak a nie inaczej!
    > Amnestia maturalna to najwieksza glupota!
    > tak samo jak na maturze brak matematyki! Pozniej pan/i magister nie
    > potrafi policzyc ile to jest 4*7!

    Matura z matematyki to nie 4*7. Po co ona humaniście?

    > Za bardzo nerwowy jestes... wez jakis nerwosol albo co :)
    > Pierwotnie matura, ktora byla nowa miala podniesc poziom... i niestety nic
    > z tego nie wyszlo...

    Aczkolwiek nie z powodu PiS czy Romana.

    > No to kurna do kogo byl list Dorna "Drogi Wyksztalciuchu"?
    > jak to rozroznic?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wykształciuch
    ===========
    W wywiadzie tym postawił on [DORN, więc PiS] "wykształciuchów" w pewnej
    opozycji do inteligencji (To mocno ignorancka, egoistyczna, narcystyczna
    warstwa wykształconych, która nie ma wiele wspólnego z polską
    inteligencją.) nie precyzując dokładnie adresata (Ta znaczna część warstwy
    wykształconej posiada pewną profesjonalną kompetencję. Natomiast straciła
    ona kontakt z resztą Polski, w gruncie rzeczy na własne życzenie.).

    ta sama wikipedia precyzuje:

    Wykształciuch, a także wykształceniec ? pejoratywne, ironiczne określenia
    osób posiadających formalnie wyższe wykształcenie, ale postrzeganych jako
    niespełniające wymogów koniecznych do osiągnięcia statusu inteligenta.

    > Dlatego pisanie ze:
    > "Właśnie takie głosy jak Twój sprawiają, że najprawdopodobniej zagłosuję
    > właśnie na PiS. Bo jeśli nie zagłosuję na PiS to dołączę właśnie do dresów
    > twojego pokroju"
    > Jak sam widzisz obrazasz ludzi a innym wypominasz...

    No to pisałem do Maćka, po tym jak wyzwał zwolenników PiS od debili. No więc
    reakcją na debila był dres

    > to przeciez mozesz se snieg wlaczyc na tym kanale... i juz nie bedziesz
    > mial TVN :P

    No jest to jakaś myśl, będzie mądrzejszy program :-P

    > no to jak? mowia prawde?

    Gadają gupoty i podżegają naród do niewłaściwych zachowań.

    > TV Trwam jest w kazdej sieci kablowej... dostepna na satce.. RM
    > praktycznie wszedzie...
    > wiec o czym ty mowisz?

    o zasięgu _społecznym_ Widzów Taty Grzybka jest o kilka rzędów wielkości
    zapewne mniej.

    > Wez przestan... TVP nie glaskala PiS, ale kopala innych :)

    Czy ja wiem? Dzisiaj rano znów TVP głaskało PO a kopało PiS. Aż się nawet
    członek PO wkurzył i pochwalił PiS :D

    > Idealnie pasuje to do wiekszosci poslow PiS :)

    Zapewne :D W ogóle do posłów wszystkich....

    > "Wez przestan pisac bzdury.
    > Zajmij sie czyms pozytecznym!"
    >
    > to cie tak zdenerwowalo?
    > a co bys powiedzial jakby cie od dresow wyzwano? jak sam to uczyniles?

    Ale wyzwałem w rewanżu za debila... Nie ciebie, a osobę rzucającą debilami.

    > Za czesto uogolniasz... i za latwo sie irytujesz.
    > Musisz wiecej magnezu jesc :)

    Ta i będę łyżeczki przyciągał :-P

    > mysleli ze wygraja...powiem nawet, ze byli tego pewni... prowadzili nawet
    > w sadazach... i mysleli ze bedzie lepiej...
    > a tu taka niespodzianka..

    No i było lepiej bezwzględnie. Tylko gorzej względnie, bo jak mówię, antyPiS
    się zmobilizował jako elektorat negatywny.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl