  • Data: 2007-10-19 11:40:04
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli w końcowym rozrachunku jednak i tak "oddałeś" na nich głos.

    wez mnie nie obrazaj... jakbym tak zrobil to juz dawno bym popelnij
    harakiri!

    Dodatkowo czytaj ze zrozumieniem...
    1) *nie* glosowalame na PiS.
    2) Przed wyborami spodziewalem sie po nich (PiS) wiecej.
    3) Nigdzie nie jest powiedziane ze nie glosowalem wogole! wrecz przeciwnie.
    Od kiedy mam prawo wybierac, nie opuscilem zadnych wyborow bo uwazam ze to
    moj obowiazek!
    jest tylko wyraznie zaznaczone ze nie glosowalem na PiS.

    teraz juz jasne?

    Steel