  • Data: 2012-05-29 12:17:50
    Temat: Re: Thuje z posadzeniem - jaka rekojmia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > "Po prostu zgnily po kazal lac wode na potege i tam gdzie jej bylo
    > najwiecej tam uschly."
    >
    > Myślisz że OP sam sobie wymyślił to "lanie na potęgę"?

    Myślę że tak. Nie wierzę, że sprzedawca powiedział "a lej pan na potęgę aż
    cały ogród zacznie pływać".

    > Nikt nie musi się znać na
    > ogrodnictwie - dowiedział się że ma lać to lał.

    A potem się brutalnie dowiedział, że ma nie przelewać. Na błędach można dużo
    się nauczyć. Może kiedyś go olśni, że powinien też podlewanie uzależnić od
    temperatury i opadów.

    > Możesz to nazwać naiwnością, ale na pewno nie winą.

    A dlaczego miałbym to nazywać naiwnością i niewinnością? Co to za
    protekcjonalne traktowanie? To przecież chyba dorosły człowiek.
    To jest po prostu jego błąd, więc jego wina.