  • Data: 2022-02-03 15:59:45
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Feb 2022 15:33:58 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zakładam, że ci, którzy ją robią się na tym
    > znają.

    Ja też. Robię, jak każą, bo zakładam, że zjedli na tym zęby.

    > Nie wiem, czy
    > szczepionkę należy podać przed zakażeniem, czy po. Znani mi lekarze
    > twierdzą, że przed. Co ma szczepionka na wściekliznę z COVID wspólnego?

    Chodziło mi o Twoje słowa:
    "Celem szczepionki nie jest zapobieżenie śmierci jako takiej (bo każdy z
    nas wcześniej, czy później umrze)"
    Dałem kontrprzykład szczepionki przeciw wściekliźnie, którą podaje się po
    ugryzieniu, bo jest na to 10 dni, a profilaktycznie szczepić nie ma sensu.
    Tylko tyle.
    Na kowid szczepimy się oczywiście jak najszybciej, bo to całkiem inna
    historia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek