  • Data: 2022-02-03 07:46:55
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2022 o 17:05, Jacek Maciejewski napisał:

    > No pewnie. W hipotetycznej systuacji kiedy w danym kraju wyszczepienie
    > osiągnie 100%, wciąż będą umierać ludzie na covid i to w 100% ci
    > zaszczepieni. Twoim zdaniem to dowodzi kompletnej nieskuteczności
    > szczepionek?

    Nie rozumiesz. Po to zaproponowałem byś zrobił takie porównanie, byś
    zobaczył, że u nas umiera więcej, albo porównywalnie (w zależności od
    okresu i kraju) samych zaszczepionych, co w tamtych krajach wszystkich.
    Więc albo u nas inaczej liczy się zgony covidowe, albo jest coś inaczej
    z systemem opieki zdrowotnej, albo jedno i drugie.

    --
    http://zrzeda.pl