  • Data: 2012-06-06 21:34:24
    Temat: Re: Testament odręczny - wątpliwości
    Od: "t-1" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jqo5ij$gdj$1@news.vectranet.pl...

    > A Ty wyraźnie jakichś teorii spiskowych szukasz. Tak, są "tylko" braćmi
    > przyrodnimi, z którymi nigdy nie mieszkałem pod jednym dachem, a od
    > śmierci mojej Mamy, która nastąpiła 25 lat temu, mieszkaliśmy z Tatem we
    > dwóch. Co w tym dziwnego, że testament jest u mnie? Tata zostawił mi
    > mieszkanie, w którym razem żyliśmy i samochód z garażem. Czemu niby nie
    > miałby zostawić testamentu w domu?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mumin

    Masz jakąś zdolność tworzenia niejasności i niedomówień w istotnych sprawach
    a podawania informacji nieistotnych,
    takich np. jak brak wspólnego zamieszkania z przyrodnimi braćmi.
    Jeśli bracia przyrodni są dziećmi twojej matki a nie zmarłego ostatnio ojca
    to nic im się nie należy.
    I nie ma tu znaczenia jakiś testament. Chyba że zostali przez twojego ojca
    formalnie adoptowani.
    No i oczywiście, gdy sprawy spadku po wspólnej matce zostały już dawniej
    załatwione.

    t-1