eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTerminy rozszczeń › Re: Terminy rozszczeń
  • Data: 2003-04-26 11:28:38
    Temat: Re: Terminy rozszczeń
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piecia wrote:
    > Zastanwiam się na jakiej zasadzie klient decyduje czy dana rzecz idzie
    > na gwarancję czy też powołuje się na niezgodność z umową. Zgodnie z
    > tym co wyżej jest napisane, do 6 miesięcy można powołać się na
    > niezgodność, ale czy aby napewno. A co potem? W jaki sposób klient
    > może stwierdzić że towar jest niezgodny, lub po prostu się zepsuł?

    No cóż, zobaczymy za kilka miesięcy, albo jeszcze później ;)
    Jeśli skończy się to tak że klient będzie musiał udowodnic istnienie
    niezgodności z umową w chwili zakupu to bardzo trudno będzie cokolwiek
    skutecznie reklamować po upływie 6 miesięcy.
    A wybór - dotychczas było tak, że jeśli klient wyraźnie nie zaznaczył,
    że reklamuje z tytułu rękojmi, to sprzedawca, o ile była gwarancja,
    odsyłał własśnie do niej (najczęściej do serwisu), pozbywając się kłopotu.

    KG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1