  • Data: 2003-04-26 08:46:07
    Temat: Re: Terminy rozszczeń
    Od: d...@w...pl (Piecia) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Kamil,

    Twoja słowa w znacznej mierze przyczyniły się do tego że już wiem o co
    chodzi. Ale jednocześnie mam takie inne zagadnienie.

    Przypuśćmy że zareklamuję jakiś produkt. Jeśli, w świetle nowych
    ustaw, będzie to z powodu niezgodności z umową, wówczas klient
    teoretycznie narzuca termin w ciągu którego sprzedawca musi się
    wywiązać. Po tym terminie ma prawo zażądać rozwiązania umowy. (Jeśli
    to będą np. 14 dni to jakie? Kalendarzowe czy robocze?)
    A w gwarancji okres jest określony w karcie gwarancyjnej. Co jeśli
    gwarant nie stosuje się do tego terminu? (Także jeśli w gwarancji nie
    sprecyzują dokładanie dni, to chodzi o kalendarzowe czy robocze?)
    Co wówczas może zrobić klient?

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl