  • Data: 2005-11-02 23:15:33
    Temat: Re: Termin odpowiedzi
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dkbgta$8os$1@inews.gazeta.pl>
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> pisze:

    > Przepraszam, ale ani z Twojego nicka, ani z Twojego podpisu
    > to nie wynika. :-) Ale faktycznie - z ostatniego postu,
    > po jego dokładnym przeanalizowaniu - tak. Jeszcze raz sorry.

    Nie ma problemu.

    > W głowie u Ciebie nie siedzę, a szklaną kulę właśnie kilka dni
    > temu oddałem do renowacji (a to pech!). A znajoma wróżka,
    > która mogłaby pomóc, wyjechała na miesiąc w góry.

    No to faktycznie miałeś prawo nie wiedzieć ;-)

    > Naprawdę? Jakoś nie widzę.

    <dk68au$23lh$1@news.mm.pl>
    "Jaka to ustawa? I czy dotyczy wszystkich firm bez wyjątku?

    W domyśle - "wszystkich firm (w znaczeniu: branż) bez wyjątku", a nie
    "wszystkich firm telekomunikacyjnych bez wyjątku"
    Ale faktycznie - czasem warto doprecyzować pytanie.

    --
    PozdrawiaM