  • Data: 2005-07-05 06:35:34
    Temat: Re: Termin dostarczenia mandatu karnego.
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > W tej sytuacji oraz gdy
    > minęło 30 dni od dnia wykroczenia sprawa jest kierowana do sądu.
    > A co sie odwlecze ('odroczy'), to nie uciecze.

    Dzięki za informację.

    A czy mogę prosić o konkretny paragraf mówiący o tych 30 dniach?

    No i rzeczywiście sprawa kosztów jest dziwna. Skoro, niezależnie kto nawalił
    (spóźnił się) z formalnościami i tak ja mam płacić, to na to też musi być
    paragraf, inaczej jest to działanie bezprawne. Jeśli jest to jaki?