  • Data: 2014-03-07 23:40:59
    Temat: Re: Temida wie lepiej...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

    > ...przecież ja nie potrzebuje pomieszczenia gospodarczego, tylko garażu...
    > załamuje ręce gospodarz.
    >

    > "Zgodnie z decyzją Sądu Rejonowego w Ząbkach, podtrzymanej później przez sąd
    > Okręgowy Warszawa, która mówi, że wjazd do garażu przy posesji numer 3 przy
    > ul. Jana Pawła w Ząbkach wynosi dokładnie 30 cm."
    >
    > http://moto.onet.pl/absurd-mam-30-cm-wjazdu-do-garaz
    u/pw36y

    W sprawie formalnej.
    Sąd sam z siebie raczej działki nie podzielił, tylko (sądząc
    z "udziałowców" tego gruntu) w wyniku żądania działu spadku.
    Przy nieruchomości żądanie podzielenia "jeśli da się podzielić"
    lub zniesienia współwłasności jest niezbywalne, właściciel
    garażu dostępnego przez wspólną drogę wyszedł więc standardowo
    na spółce, coś przysłowiowo o jaskółkach tam jest tylko
    przekręcić nie chcę.
    Inaczej mówiąc, stawiając garaż, bezpodstawnie ZAŁOŻYŁ że
    inni będą musieli mu zostawić dojazd. Mimo braku podstawy.
    Dobrze mi wychodzi?

    pzdr, Gotfryd