    From: nosferathoo <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Temat rzeka zapewne - jazda bez wa?nego biletu
    Date: Tue, 06 Nov 2007 16:46:26 +0100

    Steel wrote:

    > jesli kupil go wczesniej wystarczylo podpisac i przedstawic w punkcie/kasie
    > w centrali i zaplacic 10 pln.
    >
    > a ze kolega tego nie chcial zrobic bo minelo 7 dni to zaplaci cala kare :)
    >
    > Moze to brutalne co napisze: glupota szkodzi!
    >
    > Pozdrawiam

    Raczej gapiostwo, zawsze kupowałem na spółkę z matką bilet
    na okaziciela (nie potrzeba podpisywać). Jednak gdy niedawno opuściła
    ten świat juz taki bilet nie był mi potrzebny ale pamięci by podpisać
    starczyło mi tylko na miesiąv. Teraz mam niby taką elektroniczną
    bajerancką co to emerytki się popisują w tramwaju jak ładnie wyszły
    w berecie bo tam miejsce na zdjęcie jest ;].