  • Data: 2010-10-13 08:34:03
    Temat: Re: Temat na pracę magisterską
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A P wrote:

    > haha dzięki wielkie! ;-) z tą kościelną komisją u mojej profesor by
    > nie ryzykował ;)
    > ja myslalem zeby coś o komisji nadzoru finansowego napisać ale to nie
    > nowość..

    KNF to niezły temat, ja tutaj coś o tym kiedyś wspominałem.

    Spróbuj rozgryźć status UKNF - czy to jest urząd centralnej
    administracji państwowej czy nie.
    Uprzedzam że łatwo nie będzie, od półtora roku nad tym się "zastanawia"
    SN ;-) Znaczy chyba się zastanawia jak się za to zabrać żeby nie
    podpaść, bo wniosek RPO leży u nich i się kurzy.

    A UKNF broni swojego niecentralnego statusu jak Częstochowy ;-)

    Ale temat nośny, bo do rozważań jest dużo różnych konsekwencji
    wynikających z tego "drobnego" faktu. Poczynając od choćby zastosowania
    ustawy o służbie cywilnej.

    Sama ustawa tworząca UKNF to niezły przykład "jak namieszać tak żeby
    nikt się nie skapnął ze mieszamy".

    --
    Pozdro
    Massai