eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonentaRe: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Data: 2006-01-30 21:29:59
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: mIchaał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kocureq wrote:
    > mIchaał napisał(a):
    >
    >> Tepsa była powiadomiona o tym telefonicznie i listownie. Rządali
    >> oryginału aktu zgonu!!!!! To już świadczy chyba nie najlepiej o
    >> Tepsie. Wyśle im tylko kopie mam nadzieje, że to zakończy sprawe.
    >
    >
    > Zadac sobie moga czego chca. Jesli nie dzwoniliscie z tego telefonu po
    > smierci abonenta to spuszczajcie na drzewo, nie maja podstaw do
    > egzekwowania abonamentu za okres kiedy juz nie zyl.
    >
    Po smierci telefon zostal odlaczony z gniazdka i nikt z niego nie
    dzwonil. Rozmawialem z obsluga klienta Telekomunikacji, ktora w takich
    sprawach potrafi byc naprawde niemila! Zupelnie inaczej jak trzeba
    wcisnać klientowi pseudodarmowe rozmowy wliczone w abonament.
    Zastanawiam się nad rezygnacją z ich usług, wkońcu mam w domu 3 telefony
    komórkowe :).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1