eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonentaRe: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Data: 2006-01-30 21:06:44
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: "trojden" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:drlrkn$9l5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    > (był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za telefon
    > do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do dnia śmierci i
    > podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta i prośbą o
    > likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z siedzibą w
    > Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy wyspecjalizowaną
    > firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do końca miesiąca.
    > Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia rachunku zmarłego? Jak
    > postąpić wobec urzędników Telekomunikacji, którzy nie chcą zrozumieć
    > sytuacji.

    Z chwilą śmierci stryjka wygasła umowa między nim a TPSA więc umowa powinna
    być z tą datą rozwiązana a TPSA nie ma możliwości pobierać dalszych opłat.
    Ale jesli będziecie z telefonu korzystać to wg mnie TPSA bedzie mieć prawo
    do roszczeń za to co wydzwonicie po smierci stryjka. W praktyce cały problem
    polega na tym że TPSA nie wie że stryjka nie ma więc żeby wszystko było lege
    artis należałoby ją powiadomić o tym fakcie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1