    From: Pako <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska
    Date: Wed, 14 Jan 2009 10:59:14 +0100

    futszaK pisze:

    > co to znaczy zaszczegł ?
    > jesli chodzi o zablokowanie prezentacji numeru to numer i tak do
    > operatora dociera tyle że z flagą +R, więc technicznie wszystko kwestia
    > ustawień po drugiej stronie

    nie rozchodzi mi sie czy zastrzeżony czy nie, rozchodzi sie o fakt że
    oddzwaniają. Pytanie czy mają do tego prawo. Wyobraź sobie że dzwonisz
    na jakaś linie informacyjną, a następnie oddzwania jakiś automat i pyta
    czy wyrażasz zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych. Jak by to
    był jeden telefon dziennie to co innego, ale może dojść do tego że
    będziesz miał ich dziennie 8