  • Data: 2009-01-15 08:12:12
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy wrote:

    > Więc do operatora dochodzi a do automatu nie dochodzi, bo zastrzeżony.
    > To są 2 różne rzeczy.

    automat jest własnością operatora, nie wiem jak on sobie to poustawiał

    jeśli już rozstrząsamy kwestie techniczne, to istnieją przynajmiej 2
    rodzaje braku prezentacji (rozpoznawalne przez niektóre modele komórek),
    połączenie anonimowe (czyli numer dociera do operatora docelowego z +R i
    na terminalu abonenta się nie wyświetla, ale na przykład jeśli terminal
    jest na stacji pogotowia to wyświetlac się może)
    drugi przypadek to numer w ogóle nie jest przekazywany (bo identyfikacja
    się po drodze gubi, albo w ogóle jej nie ma, albo inne licho)

    sorki za lekki offtopic