  • Data: 2007-10-11 11:13:53
    Temat: Re: Tele2 i praktyki akwizytorow
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > On 10 Paź, 20:46, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    >
    > Oni mają ze sobą te dokumenty. Nie wiem, czy okazują bez wezwania, ale w
    > każdym razie na wezwanie gość je okazała.

    Rozumiem, w jakim kierunku idzie Twoja interpretacja z wezwaniem, ale
    wydaje mi sie, ze wlasnie maja obowiazek okazywania bez wezwania. W
    tym przepisie nie chodzi tylko o to, zeby konsument mial mozliwosc
    poznac ich tozsamosc, ale o to, zeby oni nie mogli wprowadzac w blad,
    innymi slowy o to, zeby uniknac sytuacji takich jak te opisane w
    watku. Dlatego moga sobie mowic, ze sa z telekomunikacji, ale powinni
    pokazac umocowanie z Tele2. Moim zdaniem taka wykladnia wynika wprost
    z art. 1 ust. 1 ustawy o ochronie niektorych praw konsumentow... Tak
    wiec nie okazujac, popelniaja wykroczenie.