  • Data: 2019-06-21 00:58:46
    Temat: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A czemu miałoby się nie dać? Skoro poczytalny to za każde darcie ryja
    > mandat za zakłócanie porządku. No a jeśli niepoczytalny, to leczenie.

    A jak nie drze ryja, to jest poczytalny? A potem wpada na pomysł aby
    zadźgać dziecko bo sobie wymyślił, że tak zdobędzie miłość kobiety,
    matki tego dziecka, którą kocha?

    > Nic nie zmienia, poza to, że ktoś pytał (JF?) jak podważyć opinie
    > psychiatry - no to już wiesz. Takie opinie z samego założenia są nic nie
    > warte.

    Są niewiele warte bo nawet jaby wskazywały, że coś może być grubo to do
    pewności daleko. No ale co z tym zrobić? Jak jest zdiagnozobana
    schizofrenia i matka mówi, że syn się odgraża, to można poobserwować,
    ale jak się nieodgraża to co?

    > Czemu nie ten?

    No bo tu się zgadzamy. Faceta należałoby zamknąć. Ale już choćby w
    przypadku zabójcy Adamowicza, to aż takie oczywiste nie jest.

    --
    Marcin