    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Date: Tue, 18 Jun 2019 11:38:34 +0200

    dyskusyjnych:5d0868c8$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.06.2019 o 23:55, J.F. pisze:

    >Ale mechanizm tego, że wcześniej są zdrowi a potem są chorzy opisałem
    >wcześniej - tak po prostu lekarzowi łatwiej.

    Ale z drugiej strony ja mu przyznam racje, ze kazdy jest troche chory,
    a troche zdrowy.
    I od okolicznosci zalezy ...

    >Mam pomysła - ten świr to państwowy jest? Państwo uznało, ze nie
    >potrzebuje leczenia? Za szody wyrządzone przez świrów odpowiada skarb
    >państwa - co ty na to?

    Dobry pomysl, ale na poczatku nic nie zalatwi - panstwo jest bogate.
    A potem ... zeby cie panstwo nie przymknelo, bo nie zamierza za ciebie
    placic :-)

    >Jak wali do drzwi to rozsądniej będzie mu po prostu nie otwierać.

    Otwierac, bo moze to policja wali :-)
    Z pistoletem gotowym do strzalu, bo moze ma noz w reku, i problem sie
    rozwiaze.

    >Policja mówi, że albo rodzina wystąpi o umieszczenie w zakładzie,
    >albo nikt nic nie zrobi. Rodzina ma to w dupie bo tam nie mieszka.

    Ale co powie na podanie o bron do ochrony osobistej :-P

    J.