    From: interpio <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Takich jak TY sterylizujemy dla twojego dobra.
    Date: Thu, 13 Nov 2008 05:21:09 -0800 (PST)

    On 13 Lis, 01:56, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Mam coraz wieksze narastajace wrazenie, ze ktos tu na sile
    > szuka kasy.

    To złe wrażenie, emocjonalnie to jestem za tym aby tą sprawą zajął się
    wymiar sprawiedliwości,
    jednak po dłuższym racjonalnym zastanowieniu, myślę, że lepiej
    zapomnieć o całej sprawie aby nie tworzyć kwasów w rodzinie tej
    dziewczyny.

    Pozdrawiam interpio

    P.S. Sam jestem osobą niepełnosprawną i szczególnie jestem uczulony na
    krzywdę wyrządzoną takim osobom.
    Jako dziecko przeszedłem dwie operacje ortopedyczne, które nic nie
    pomogły ale nie zaszkodziły, na kolejne dwie już się nie zgodziłem.
    Mam kolegę, który przed operacją w wieku 16 lat, co prawda nie
    chodził, ale mógł bez bólu leżeć, siedzieć.
    Od zabiegu minęło już 9 lat a on w dalszym ciągu cierpi fizycznie,
    psychicznie i materialnie.
    Byłem z nim u adwokata, który powiedział, że sprawa jest trudna i cały
    ciężar udowodnienia poniesionych krzywd i uszczerbku na zdrowiu
    spoczywałby na nim i gdzie ta sprawiedliwość i dla kogo?!