  • Data: 2008-11-13 16:50:10
    Temat: Re: Takich jak TY sterylizujemy dla twojego dobra.
    Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lis, 16:42, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Niestety telepatów w sądach nie zatrudniają, więc czyjąś winę trzeba
    > pracowicie udowadniać.

    Ale z drugiej strony - sądy za to chętnie interesują się tym gościem,
    który z powodu depresji (spowodowanej min. okaleczeniem, bólem i
    inwalidztwem) nadużywa alkoholu i popełnia różne wykroczenia.
    Chciałem zasygnalizować, że nie ma w Polsce odpowiedniej ochrony praw
    pacjentów i egzekwowania roszczeń z tytułu błędów lekarskich - dwóch
    ludzi w
    Polsce dr Adam Sandauer i dr Ryszard Frankowski - sytuacji nie
    zmienią.

    Pozdrawiam interpio