    From: "regen" <regen@....hm....os.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Takich jak TY sterylizujemy dla twojego dobra.
    Date: Tue, 11 Nov 2008 15:23:40 +0100

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    news:slrnghgsoi.oln.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
> [...]

    Witam!

    Zwykle przed podwiązaniem jajowodów (co jest w Polsce nielegalne),
    ginekolodzy biorą na piśmie zgodę od chorej. Podejrzewam, że po takim czasie
    dziewczyna może nie pamiętać swojej decyzji. Jeśli rzeczywiście odbyło się
    to poza jej zgodą, to zdecydowanie sprawa powinna znaleźć finał w sądzie.
    Trzeba by dotrzeć do historii choroby i zrobić kopię całej dokumentacji w
    tym opisu zabiegu. Jeśli tam nie ma śladu wykonanego podwiązania jajowodów,
    ani zgody na ten zabieg,
    to podejrzewam, że będą kłopoty z udowodnieniem całej sprawy.

    Pozdrawiam
    regen