  • Data: 2023-06-16 17:07:35
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2023 o 16:56, J.F pisze:

    > do mnie to on raczej nie ma interesu.

    No widzisz - do tego kolesia też nie ma:P

    > Zadziała, jak sie szybko pójdzie. O ile kamery gęsto.

    No właśnie - jak się szybko pójdzie.

    > Widac ich robota to skrzynka :-)

    No to niech biorą emkę ze skrzynki:P

    > Robert cos wymysli :-)

    Chuja wymyśli - jest za to sankcja ale to musi być umyślne - wystarczy
    powiedzieć, że się nie pomyślało i musi odmówić wszczęcia:P Znaczy
    wymyślać to sobie może i udać się może tylko i wyłącznie jak kto mandat
    przyjmie.

    > No fakt. Za drogie?
    > Bo chyba nie kupili im w celu przesłuchiwania w kiblu?
    A cholera ich wie...

    > P.S. czasem cos nie wyjdzie
    > https://www.youtube.com/watch?v=ST3UzThLw4o

    Dobrze że nie z pistoletu, bo by się nam biegły przekręcił jakby miał
    wyczarować opinię na korzyść policji:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!