eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTaka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko". › Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
  • Data: 2005-01-25 18:04:50
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ct4091$2i9$3@opal.futuro.pl...

    Obydwoma rękoma głosuję ZA !!!

    > Bezsensowne barbarzyństwo.
    > Lepsze prace społeczne. Ostatecznie w miejscu publicznym w jakimś
    > charakterystycznym wdzianku :)

    Chłosta w miejscu publicznym. A co do wdzianka,hmm... najlepiej bez, czyli
    baty na gołą dupę.

    > Np. jak wandal powybija szyby, to chłosta będzie mało wychowawcza - IMHO
    > lepiej będzie, jak sam za własne pieniądze i własnymi rękami parę szyb
    > powstawia.

    Z niewolnika nie ma pracownika. Ja bym nie chciał, żeby on mi wstawiał
    szyby bo ta robota nie będzie nic warta.
    Niech taki żul po prostu wstydzi się tego, że na rynku w sobotę w południe
    dostał parę rózg na gołą dupę. Koledzy nie dadzą mu życia, a inni sto razy
    się zastanowią czy warto. Wierz mi, że woleliby miesiąc aresztu.

    Alek