eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTaka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko". › Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
  • Data: 2005-01-26 03:03:10
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:

    > Chłosta w miejscu publicznym. A co do wdzianka,hmm... najlepiej bez, czyli
    > baty na gołą dupę.

    Powtarzam: w ten sposób zaspokajasz tylko swój prymitywizm.

    Poza tym problem pojawia się w przypadku zawsze możliwej pomyłki,
    fałszywego oskarżenia, wrabiania itepe. Zobowiążesz się ponieść
    odpowiedzialność za każdą taką pomyłkę?

    > Z niewolnika nie ma pracownika. Ja bym nie chciał, żeby on mi wstawiał
    > szyby bo ta robota nie będzie nic warta.

    Proste - będzie robił i płacił za robotę, dopóki nie będzie robota
    wykonana prawidłowo.

    > Niech taki żul po prostu wstydzi się tego, że na rynku w sobotę w południe
    > dostał parę rózg na gołą dupę. Koledzy nie dadzą mu życia, a inni sto razy
    > się zastanowią czy warto. Wierz mi, że woleliby miesiąc aresztu.

    ROTFL

    Myślisz, że taki stworek ma jakiś wstyd?