eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTaka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko". › Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
  • Data: 2005-01-26 13:53:32
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ct719d$b97$1@opal.futuro.pl...

    > Powtarzam: w ten sposób zaspokajasz tylko swój prymitywizm.

    Nie! Zaspokajam moje poczucie sprawiedliwości. Poza tym wierzę w
    prewencyjne działanie takiej kary. No i jeszcze jest tania w stosowaniu. I
    szybka.

    > Poza tym problem pojawia się w przypadku zawsze możliwej pomyłki,
    > fałszywego oskarżenia, wrabiania itepe. Zobowiążesz się ponieść
    > odpowiedzialność za każdą taką pomyłkę?

    Bądź konsekwentny i zaproponuj zniesienie wszystkich kar (może za
    wyjątkiem grzywny, bo to można od biedy naprawić zwracając pieniądze).

    > Proste - będzie robił i płacił za robotę, dopóki nie będzie robota
    > wykonana prawidłowo.

    I tu jest problem. Chuligani to najczęściej szczeniaki lub żule bez kasy.
    I nawet jeżeli sąd nakaże naprawienie wyrządzonej szkody to i tak
    pozostaje to tylko na papierze. A dupę do bicia ma każdy więc wyrok zawsze
    wykonalny.

    > ROTFL
    >
    > Myślisz, że taki stworek ma jakiś wstyd?

    Jestem pewien, że tak. Bardziej od bicia (bo przecież mam na myśli chłostę
    raczej symboliczną, bez katowania) będzie takiego bolał obciach wobec
    kolegów.

    Alek