  • Data: 2008-01-15 03:58:53
    Temat: Re: Tajskie prawo jazdy
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bój się - prawko idzie tylko do depozytu.
    >
    > Chodzi o to, aby ktoś nie legitymował się jednocześnie dwoma dokumentami
    > uprawniającymi do kierowania pojazdów. Jak wróci do Tajlandii to się
    > odmieni, tj. im odda polskie, oni jej oddadzą tajskie.
    >
    > --
    > k.

    Zostawia w depozycie tylko jak zastrzeze, ze bedzie chciala je kiedys jeszcze
    wymienic za polski, inaczej odsylaja te tajskie do Tajlandii.

    A o wymianie informacji na temat prawek tez chyba nie ma, bo ja mam polskie,
    brytyjskie i amerykanskie i nigdy nikt sie nie czepial mnie. Na dodatek w Polsce
    jezdzilem na amerykanskim, aby nie mieli gdzie punktow doliczyc :D