    From: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajskie prawo jazdy
    Date: Tue, 15 Jan 2008 00:28:12 +0100

    Mis Puchatek pisze:
    > a za zatajenie tajskiego prawka jakas kara moze byc?
    >
    > bo moze zataic, a zrobic w PL polskie po prostu.

    I wyjeździć 30 godzin kursu oraz chodzić na 30 godzin wykładów (koszt
    ok. 1000zł), później czekać miesiąc na egzamin teoretyczny (coś koło
    25zł), aby przystąpić po następnym miesiącu do praktycznego (coś koło
    100zł) i jeszcze go oblać dwa razy? ;) Nie prościej jednak oddać tajskie
    na czas przebywania w .pl?

    > mamy jakas wymiane info dot. prawejk z tajkami?

    Z tego co na szybko w guglach wyczytałem to umowy z nimi nie ma, tj.
    skoro nie są wpisani do konwencji, to nie akceptujemy ich prawa jazdy.
    Można takim ludziom albo wydawać polskie (na podstawie tajskiego, po
    zdaniu teorii), albo uznać międzynarodowe (które wydają w Tajlandii na
    wniosek zainteresowanego).