  • Data: 2008-03-12 16:26:09
    Temat: Re: Tajemnica bankowa na niby :)
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar, 17:08, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:

    > patrz niżej

    > Działania operacyjno-rozpoznawcze są ogólnie unormowane w rzeczonej ustawie
    > i stanowią odrębny od kpk, poufny obszar działań. Tak więc nie oczekuj, że
    > się zapoznasz z materiałami. Ustawa zapewnia ochronę metod i środków,
    > zerknij do tych przepisów. Nie narusza to Twoich praw, bo te dane nie są
    > dowodami, a te które są dowodami znajdują się w zwykłuch aktach
    > postępowania, które poznasz/ałeś.

    Zgadzam się, że metodologii działań się nie ujawnia. Ale w takim razie
    ciekaw jestem jak w praktyce ustalili konto które nie funkcjonuje i
    nigdy nie było podane.

    Współpraca z bankiem wydaje się konieczna. To dlaczego nie pokazuja
    tego zapytania do banku, a pokazuja kolejne... (?)
    obserwując z zewnątrz widać, że musieli miec kontakt z bankiem 2 razy
    - dlaczego pierwsze zapytanie miałoby byc poufne a drugie jawne dla
    stron postepowania?
    czy mam prawo wyjaśnić skąd policja miała taka informację, czy
    zapytanie do banku skąd osoba trzecia (policja) weszła w posiadabnie
    numeru konta. skoro jest tajemnica bankowa i tajemnica danych
    osobowych to jednak chciałbym wiedzieć jak to ustalili, maja z
    powietrza "numer konta". Metodologia działan to jedno, ale chociaz aby
    "ukryć" ta metodologię mogliby pokazać jawne zapytanie o numer konta,
    bo tak to nie wiadomo skąd go mają, a to samo w sobie jest pewnym
    ustaleniem działań niejawnych...

    .