  • Data: 2018-09-27 21:10:37
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie z przyczyn proceduralnych żaden - sąd zwalnia z tajemnicy.
    > Trzebaby było się zapytać, ile razy sąd zwalniał adwokatów z tajemnicy.

    No to skoro nie ma to żadnego praktycznego znaczenia, to po co zmieniać?

    Odpowiem ci od razu - jak pisiory ustanawiaja prawo, które daje
    możliwość popełnienia jakiegoś kurewstwa, to znaczy że właśnie to
    zamierzają i uczynią, choćby się zarzekały na wszystko, że tak nie zrobią.

    Jak chcesz dowodu to ci mogę dać (wszystkie fakty na oficjalnym
    papierze), ale nie trzeba być szerlokiem, żeby samemu do tego dojść.

    Shrek