  • Data: 2007-11-27 17:10:13
    Temat: Re: TV a prawo autorskie
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jętek" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:fihfk1$f4s$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > to nie mogli tego przesłonić/zamazać na etapie montażu filmu?

    Nie chodzi o to by przykrywac, czy wycinac. ale o sam bezsens do jakiego
    moze dojsc poprzez glupie regulacjie praw autorskich. Za chwile nie
    wyjdziesz na ulice, bo zlamiesz setki praw autorskich... Absolutnie nie
    chodzi mi o to by calkowicie zabrac prawa autorskie, ale to co obecnie
    dziala w USA a takze w Polsce (polska kocha usa i wszystko co najgorsze z
    tamtad kopiuje) moze doprowadzic wrecz do totalnego pata. Bo wowczas progrmy
    telewizyjne beda sie skladac z czarnej planszy i dziwku w stylu "biip, biip"
    jesli oczywiscie "biip" nie bedzie podlegalo prawom autorskim tak jak czarny
    ekran:)
    I nie trzeba byc orlem w tych sprawach by nie dostrzec niebezpieczenstwa, ze
    chore prawa autorskie w koncu zabija sztuke.