eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 30 May 2012 00:45:24 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    In-Reply-To: <jq2qcm$rvq$1@mx1.internetia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1205300041290.512@quad>
    References: <2...@3...googlegroups.com>
    <jpq01s$2be$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1205261030210.3432@quad>
    <jpq9ja$8bv$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1205262230460.2540@quad>
    <jpsvq5$85c$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1205291555500.2896@quad>
    <jq2qcm$rvq$1@mx1.internetia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 22
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1338333687 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1301 83.15.167.123:63155
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704363
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 29 May 2012, John Kołalsky wrote:

    > news:3067a50b-8a38-4793-a12b-199069089e13@3g2000vbx.
    googlegroups.com
    >
    > "Wycieczke zamowiła dla naszej piątki znajoma, któa podała wszystkie dane, to
    > TUI zorganizowało to w ten sposób, że są dwie różne umowy,

    No tu można się zgodzić, co do tego że TU zmieniło warunki i nie dosć
    wyraznie to zastrzegło.
    Jak dla konsumenta może jakas szansa obrony z tego wyniknie, choć
    przyznam że watpię. Musiałyby również nie działać "małe literki"
    w umowach bankowych (też "klient nie doczytał"), a wiemy że tak
    nie jest.

    > Więc generalnie zamówienie było na wspólne wakacje tylko realizacja nie. I ja
    > bym się na twoim miejscu zastanowił czy jest istotne co można wyklikać na
    > witrynie jak ktoś emailem zamówienie wysyła.

    No to jak wyżej - skoro faktycznie przyjał maila człowiek, powinien
    odpowiedzieć że "tak się nie da" i poczekać na akceptację.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1