    From: Bungo <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: * TRUPI ORSZAK *
    Date: Mon, 09 Jul 2007 13:16:42 +0200

    Arek (G) napisał(a):

    > No skoro tak luźno sobie dywagujemy.
    >
    > 1. Skoro wiedziała, że chodzą koło niej to dlaczego od razu sobie nie
    > palnęła w serce?

    to pytanie do niej. ale roznica jest zasadnicza - do tej pory
    wystepowala jako swiadek w sprawie przeciwko Alexis. Przyszli postawic
    jej zarzuty, wiec jej rola procesowa zmienila sie zasadniczo.

    > Sprawa druga oni nie przyszli jej aresztować, tylko coś niby poszukać.

    Nieprawda. przyszli zatrzymac w celu doprowadzenia do prokuratury,
    przesluchania, postawienia zarzutow i ew. wystapienia o areszt, jesli
    je zeznania wskazywalyby na obawe matactwa. przed doprowadzeniem mieli
    przeszukac.

    > Kolejne wątpliwości:
    > 2. Dlaczego przyszli szukać w nocy?

    w jakiej nocy? przyszli o szostej rano, bowiem prawo zezwala na takie
    czynnosci od szostej. tego dnia przyszli do bodaj 11 osobo, chodzilo o
    to, aby wszystkie zatrzymac o jednej porzez, by nie wyszly z domu i
    nie mogly sie ze soba skontaktowac.

    > 3. Dlaczego ten film tak dziwnie się urywa po 10s? Oni mają obowiązek
    > kręcić całą akcję.

    bzdura. w ogole nie ma takiego obowiazku.

    > 4. Dlaczego w serce? Jakoś dziwnie mi się to kojarzy z dowcipem o
    > kolesiu, który popełnił samobójstwo dźgając się nożem w plecy.

    w jakie serce? w aorte. umarla bo sie szybko wykrwawila. W mojej
    ocenie, strzelajac do siebie z amunicji tzw. woreczkowej, chciala
    trafic do szpitala, ale nieszczesliwie trafila w aorte i sie
    wykrwawila. Popelnianie samobojstwa przy uzyciu amunicji woreczkowej
    (chociaz w domu jest ostra) jest zazwyczaj nieskuteczne.

    > Tak więc pewnie kluczem jest to co u niej znaleźli. I tego się pewnie
    > nie dowiemy, bo pewna osoba która mogła by o tym powiedzieć, palnęła
    > sobie w serce.

    Opowiadasz bajki, to, co znalezli jest w protokole przeszukania.
    Wiadomo m.in. ze zatrzymano np. twardy dysk z komuptera. Pewnie bedzie
    sie mozna z tego cos nowego dowiedziec, bo kobiety (patrz Jakubowska)
    sadza, ze pliki kasuje sie poprzez nacisniecie "delete"...

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo