    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - regulamin DSL a dzialalnosc gospodarcza
    Date: Sun, 19 Oct 2003 13:30:02 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@host82-143-136-109.ip.pop.e-wro.net.pl

    On Sat, 18 Oct 2003 21:00:40 +0000 (UTC), Marek Michalkiewicz wrote:
    >Chodzi o DSL 512 (249 + VAT), nie Neo+. Skoro nie ma po co, to po co
    >zostawili sobie taką możliwość tam gdzie mogli - stosują pewne zapisy
    >wobec firm, a wobec konsumentów już nie (bo byłyby to niedozwolone
    >postanowienia umowne). Mogą mieć w tym jakiś cel - przecież prościej
    >byłoby mieć dla firm te same warunki co dla konsumentów.

    Ale te zapisy sa korzystne dla firm. Widac traktuja konsumenta jako
    konsumenta - konsumuje i placi, wypowiada mu sie, przestaje konsumowac
    i placic.

    A w firmie takie wypowiedzenie moze sie wiazac z duzymi dodatkowymi
    kosztami - zerwanie umow z innymi kontrahentami na swiadczenie
    uslug, zmiana rozreklamowanych adresow itp.

    Swoja droga musze to przeczytac uwaznie - mam IDSL na linii
    z abonamentem oszczednym .. nie moga wypowiedziec IDSL ?
    swietnie :-)

    J.