eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie) › Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    From: SuN <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Date: Fri, 26 Jun 2009 08:32:46 +0200

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Jak rozmowę. Umowę zawierasz w formie pisemniej i taki sam ma być tryb
    > rozwiązania. Prawo papierem stoi...
    Ale to nie ja chciałem rozwiązać, ja chciałem mieć przeniesioną linię.
    Gdybym chciał rozwiązać, to bym wysłał pismo z rozwiązaniem a nie z
    przeniesieniem. Nie róbmy świętej z TPSA.

    > Masz tę umowę? Z wpisanym właściwym adresem?
    Oczywiście, że mam. Gdybym nie miał, to po co bym o tym pisał.
    Mam, i teraz co z tym zrobić?

    > Nie, a dokładniej tylko w uzasadnionych przypadkach. I nie jest to
    > przeniesienie numeru
    Może i tak, ale nie ściemniam, mówię jak było:

    -TPSA: proponuję Panu podpisanie umowy intencyjnej, w której tpsa
    zobowiązuje się w ciągu 18 miesięcy przenieść linie.
    - ja: nie, dziękuję, nie mogę tyle czekać.
    -TPSA: w takim razie rozwiązujemy umowę, ponieważ nie możemy świadczyć
    usługi w podanej przez Pana lokalizacji.

    Po czym mija rok, i na wieś, pod dom zajeżdża auto relacom, wyskakuje
    Pan, że będzie mi montował telefon - radiolinię.
    Dodam, co już podniosłem wcześniej, że nowy adres mojego zamieszkania
    był podany tylko i wyłącznie na tymże piśmie wysłanym faxem.
    Więc... też tepsa mogła kierować korespondecje na ten adres.
    Na piśmie w nagłówku był również adres z zawarcia umowy o telefon/adres
    zameldowania (nr 1).

    Dlatego nie czuję się tu jedynym winnym tej sytuacji, jeśli w ogóle się
    czuję. Gdybym miał szanse zareagować na to (gdyby tepsa wysyłała
    zawiadomienia i faktury właściwie), nie było by całej sprawy.

    Dodam, że mam doświadczenia nie tylko z tepsą, ale i z innymi
    operatorami telefonii stacjonarnej, i nigdy nie miałem takich problemów
    jak z TPSA.

    > Wpisy w CRM mówiące m.in. o wszelkich posuniach związanych z Tobą jako
    > abonentem. Być może jest ta informacja o rozwiązaniu umowy, chociaż nie
    > sądzę.
    Ja też nie sądzę, skoro TPSA nie może znaleźć mojej umowy o świadczenie
    usług telefonicznych. Podejrzewam, że jest im to mocno na rękę.

    Pozdrawiam
    Grzegorz