eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i reklamacje rachunkow - troche dlugieRe: TPSA i reklamacje rachunkow - troche dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA i reklamacje rachunkow - troche dlugie
    Date: Wed, 26 May 2004 11:30:16 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <c91o37$kqj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c91cs5$13u$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: aja88.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1085563816 21331 83.27.128.88 (26 May 2004 09:30:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 May 2004 09:30:16 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: f1kwas
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:216834
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c91cs5$13u$1@opal.futuro.pl...

    > [...]
    > teraz pytania
    > dostalem rachunek tpsa, do zaplacenia abonament za maj, czyli ten miesiac
    > kiedy mialem nie swoj numer telefonu, czy powinienm zaplacic caly
    > abonament i dopiero potem rzadac zwrotu (i na 100% zostac olanym) czy
    > moze potracic sobie np 1/4 i zaplacic tyle z uzasadnieniem?
    > czy jak przyjdzie w kolejnym miesiacu rachunek z platnosciami za rozmowy
    > przeprowadzone w maju, mam zaplacic i dopiero potem rzadac bilingu i
    > ewentualnie zwrotu za rozmowy przeprowadzone w czasie kiedy nie mialem
    > swojego numeru, czy moze najpierw zarzadac bilingu, oczywscie na ich koszt
    > (watpie czy sie uda) i dopiero dochodzic co i jak?

    Generalnie sugeruję wizytę na pl.misc.telefonia. ;)
    Co do pytań. Zasada jest taka, że jeśli składasz reklamację, zapłacić możesz
    tylko część kwoty, którą uznajesz. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie,
    byś zapłacił całość, ale ja nigdy nie płaciłem, jeśli to ode mnie zależało
    (teraz mam polecenie zapłaty). Ciężko jednak określić prawidłową kwotę za
    połączenia, więc potrzebny będzie Ci billing. Jeśli reklamacja zostaje
    uznana, billing należy Ci się za darmo - nie licz jednak, że przyślą Ci go
    za darmo sami. Zazwyczaj potrzebna jest kolejna reklamacja w tej sprawie.
    Kwota abonamentu, którą uznajesz to 1/30 tej opłaty za każdy dzień
    świadczenia usług. Przy tak długim okresie niesprawności przysługuje Ci
    dodatkowo odszkodowanie (za każdy dzień przerwy 1/30 średniej z ostatnich
    trzech rachunków). Jeśli natomiast chodzi o instalację, to być może dobrym
    pomysłem byłoby zrobienie dokumentacji fotograficznej ukazującej jej zły
    stan.


    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1