eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - dyskryminowanie klientówRe: TPSA - dyskryminowanie klientów
  • Data: 2004-09-09 22:28:55
    Temat: Re: TPSA - dyskryminowanie klientów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 4 Sep 2004, Jarosław Mężyk wrote:
    [...]
    >+ 3pln w nocy lub 6pln w dzień, uśredniłem do 4,5) czyli 50x więcej przy
    >+ transferze o połowę wolniejszym.
    >+ Sprawę IMHO rozwiązałby pakiet (dla tych, którzy nie mogą mieć Neo) 250h za
    >+ 59pln lub podobny.
    >+ Nie jest to niemożliwe, co więcej, nie wymaga inwestycji od TPSA...
    >+ Ale cały problem polega na tym, że IMHO duża część osób, korzystająca z
    >+ dostępu innego niż modemowy via TPSA, nie widzi problemu.

    To też.
    Ale do tego jest jeszcze jedna sprawa: zaraz pojawia się pytanie
    "dlaczego tylko oni dostają taniej" ;)
    Nie żartuję - wiesz że reakcja byłaby prawdopodobna... i zahaczająca
    o prawo właśnie ! Zdaje się że taki "duzy operator" to NIE MOŻE
    stosować różnych cen - MUSI zrobić tak, żeby "dopłacać" np. do utrzymania
    linii telefonicznych w miejscach gdzie sieć jest "rzadka" z zysków
    kasowanych tam gdzie jest ona "gęsta" - ale utrzymywać JEDNĄ cenę.
    Owszem, dobrze mi mówić (choć akurat nie mam neo :))

    pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1